آسمانی ترین کلید

«نماز کلید بهشت است»

آسمانی ترین کلید

«نماز کلید بهشت است»

کیفیت نماز حضرت امام حسین(ع)

نماز امام حسین (ع) چهار رکعت است، در هر رکعت سوره ی فاتحه پنجاه مرتبه و سوره ی توحید ده مرتبه ، و چون از رکوع سر بردارد هر یک را ده مرتبه بگویید ، و همچنین در سجده ی اول و در بین دو سجده و در سجده دوم هر یک ده مرتبه ،و چون از چهار رکهت فارغ شدی و سلام گفتی این دعا را بخوان : « اللهُمَّ اَنتَ الَّذی اَستَجَبتَ لَآدَمَ وَ حوّاءَ...» تا آخر دعا که فی الجمله طولانی است.

کیفیت نماز حضرت فاطمه(س)

نماز حضرت زهرا (س) دو رکعت است، در رکعت اول بعد از حمد صد مرتبه سوره ی قدر و در رکعت دوم بعد از حمد صد مرتبه سوره ی توحید را میخواند و بعد از فارغ شدن از نماز ، تسبیحات حضرت زهرا (س( را انجام دهد.وارد شده که این، افضل نماز های مستحبی است و در شب اول ذی الحجّه موکد است.

نماز دیگر : چهر رکعت نماز کند، به دو سلام بخواند، در رکعت اول بهد از حمد ، سوره ی توحید پنجاه مرتبه ، و در رکعت دوم بعد از حمد، سوره ی عادیات پنجاه مرتبه، و در رکعت سوم بعد از حمد ، سوره ی زلزال پنچاه مرتبه در رکعت چهارم بعد از حمد ، سوره نصر پنجاه مرتبه.

کیفیت نماز حضرت علی(ع)

نماز امیرالمومنین (ع) چهر رکعت است به دو تشهد و دو سلام، در هر رکعت بعد از حمدپنجاه مرتبه توحید خوانده می شود .
از حضرت صادق(ع) روایت کرده اند که فرمود:«هر کسی که این نماز را به جا آورد ، از گناهان بیرون آید ، مانند روزی که از مادر متولد شده باشد و حاجتهای خود را برآورده شود».